Sunday, January 3, 2010

So yesterday.

YUUUHOOOO! hey there. Today's my 2nd day of blogging, just so you know.

...soo. how was your day? great? happy? sad? emotional? well mine was not really productive. was okay.
Went out with my aunt to visit a relative and then dinner. the end. hahahaha! sounds so short right? thats coz i woke up at nearly 2pm. yep. shoot me. P I G. I know. but what to do!??? its my body's natural response. my eyes opened by itself at that time!! not my fault. heh. So.. on the way there, I camwhored as you can see. ahh. bored in the car. but it was fun no doubt! plus listening to great songs I just burned! exp: one year later (courtesy of pohsie), falling for you... and old songs of coz. )





I drive myself crazy thinking of you. =(




My aunt.

ME.

We went to Ayer Itam for dinner. This place. fuhhh. The food. B R I L L I A N T


Thats the stall. ^

Me with my apple sui poi. One of the few drinks i'll order in a shop.

i waited super duper long for the food. kinda ticked at that jiffy. ishk.

I don't know whether was I hungry or what, but the gulai tumis ^^^ was SUPERRR DELICIOUS. I drank it like soup. lol.


Me with a very happy stomach. Was time to go home.


So.. 3rd of Jan was okay. not bad. A not bad day. See the picture above? thats
MY magic 8
ball. I'm gonna use it from now onwards to make my decisions. LOL.


on second thought, maybe not.

TOMORROW? - out with tyl? hibernate at home? exercise? shopping? (yet to decide) Till next time/ tomorrow. GOOD NIGHT. :yawn:

OH YEAH!! Before i forget, good luck to those going to college/school tomorrow!!! all the best and remember to keep me updated. I'll be sleeping at home while you guys.... SUFFER? hahahahaa.
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

HEHEHE.

blogger-emoticon.blogspot.com

Random thought of the day:

If you're over me, I'm already over you. If it's all been done, what is left to do. How can you hang up if the line is dead. If you wanna walk, I'm a step ahead. If you're moving on, I'm already gone. If the light is off then it isn't on.

I'll leave you with a song sung by me. If you're bored, sing with me.


:woooh:





No comments:

Post a Comment